Az 1 fázisos értékesítések kora lejárt. Átlagosan 3-4 érintési pont szükséges, hogy valamilyen ügyfél konverziót érjünk el. De talán sokkal konkrétabb az a megállapításunk, amelyet közel 100 kampányunk kielemzése után tettünk: ahhoz, hogy valamilyen interakciót érjünk el a vevőinknél, min. 3-4 különböző csatornán szükséges kommunikálnunk velük, és átlagosan 10 alkalommal kell elérnünk őket hirdetéseinkkel. És akkor záporozhatnak a kérdések, hogy melyik csatornán, mekkora hirdetési büdzsével, milyen kreatívval, és még sorolhatnám. Ezekre segítünk a válaszokat megtalálni, illetve kidolgozni Partnereink reklámkampányait, valamint teljeskörűen meg is valósítani azokat.
Részletes kampány briefet kérünk az Ügyfeleinktől, amely alapján ajánlatot adunk a megvalósításra.
2-4 hónap.
Projekt díj 2-3 részletben.
Integrált kampányok kategóriában is sok szakmai díjat nyertünk. Szívesen bemutatjuk Neked személyesen is esettanulmányainkat, amelyhez itt találod meg elérhetőségeinket, vagy ismerd meg további szolgáltatásainkat!
Hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot!