Ha megvan a piacismeret, akkor már csak el kell juttatnod a termékeidet a vevőkhöz. Minden terméked célcsoportjához azonban meg kell találnod a megfelelő értékesítési csatornát. De ez még mind kevés! A különböző értékesítési csatornákon keresztül különböző módszerekkel kell kommunikálnod ahhoz, hogy az pénzt is hozzon. Ehhez pedig marketing stratégiára, vagy legalábbis a különböző marketing aktivitásaidat rendszerező, jól felépített marketing tervre van szükséged.
A céged reális bevétel és árrés terveinek elérését támogató marketing stratégiát dolgozunk ki.
Pozicionáljuk a cégedet vagy márkádat, kidolgozzuk az értékajánlataidat, meghatározzuk a célcsoportjaidat, és javaslatot teszünk a marketing kommunikációs csatornákra, a kommunikáció koncepciójára, az eszközökre, valamint a kommunikációs aktivitásokra, kampányokra.
A vásárlási szempontok rangsorolása biztosítja azt, hogy a vevők számára kulcsfontosságú tényezőkre koncentrálj a termékfejlesztések és a marketinged során. Ha pedig megérted, hogy miképp vélekednek rólad az ügyfeleid – összehasonlítva főbb versenytársaiddal a legfontosabb vásárlási szempontok tekintetében – képessé válsz arra, hogy olyan stratégiát alkoss, amely alapján a Te termékedet választják a vevők a versenytársakéval szemben. Szóval célcsoport meghatározásra fel!
Ha már tudod, hogy kik a leendő vevőid, és mik az ő igényeik, akkor nekiláthatsz a vevőd igényeire szabni termékeidet, valamint új termékeket, szolgáltatásokat létrehozni. Ezt hívják termékfejlesztésnek. Kézenfekvőnek tűnik, pedig nem is olyan egyszerű feladat, mint amilyen egyszerűnek gondolják sokan. Egy néhány évvel ezelőtti felmérésből az is kiderült, hogy a megkérdezett hazai cégek közel 50%-a nem tudta megfogalmazni, pontosan mi is az ő terméke. Mi ebben segítünk.
A piacon profibbnál profibb marketingkampányokkal kell költséghatékonyan versenybe szállnod. A megfelelő marketingeszközök megválasztása kulcs a betervezett eredményeid eléréséhez.
Szóval nem csak a termékednek, hanem a marketingtevékenységednek is versenyképesnek kell lennie.
A marketing stratégia megmutatja strukturáltan és ütemezetten, hogyan kell a termékedet eljuttatnod a vevődhöz. Ehhez a legfontosabb azt tudni, hogy a vevőidet hol és kiken keresztül érheted el hatékonyan. Minden terméked célcsoportjához meg kell találnod a megfelelő értékesítési és marketing csatornát. De ez még mind kevés! A különböző értékesítési csatornákon keresztül különböző módszerekkel kell kommunikálnod ahhoz, hogy az kellően hatékonyan is működjön. Direkt értékesítés esetén közvetlen kommunikációra lesz szükséged a vevőiddel, közvetítő csatornák esetén pedig a közvetítőidből kell evangelistákat faragnod valamilyen marketingmódszerrel, hogy hitelesen tudjanak képviselni Téged a piacon.
A rendelkezésre álló piackutatások eredményei alapján felmérjük a feladat erőforrás igényét, és ajánlatot adunk a kidolgozásra.
1-2 hónap.
Projekt díj egy-két részletben.
Hamarosan felvesszük Veled a kapcsolatot!